سفارش تبلیغ
صبا ویژن



آخرین سفارش شهداء - هشت سال دفاع مقدس
درباره نویسنده
آخرین سفارش شهداء - هشت سال دفاع مقدس
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
تیر 1389


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
آخرین سفارش شهداء - هشت سال دفاع مقدس

آمار بازدید
بازدید کل :94252
بازدید امروز : 1
 RSS 

   

سلام بر شهیدانی که صدای استنصار و یاری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خود را با گوش جان شنیدند و با گامهای سبز خود وارد خیمة انتظار شدند. شهدایی که عاشق امام زمان خودشان شدند و این عشق، بهانهای شد برای پرواز آنان.
اگر نگاهمان را نذر آسمان آفتابی جنوب کنیم، نجوای عاشقانة آنها هنوز به گوش میرسد.
اگر دلمان را میهمان ساحل اروند کنیم، میتوانیم ببینیم که اشک عاشقی آنان بر دامان اروند میچکد و با اتصال به دریا، دریا دل میشوند، به گونهای که هرگز کوزة دنیا جایگاه مناسبی برای اقیانوس بیکرانشان نبود.
با دقت در آثار مکتوب شهدا، مخصوصاً وصیتنامة آنان، خواهیم فهمید که چقدر عاشقانه دست به قلم شدهاند و قصة عاشقی خود با امام زمانشان را برای دیگر منتظران نوشتهاند. وصیتنامههایی که سرشار از مطالب پرمحتوا هستند. به همین سبب بزرگان ما همواره سفارش میکردهاند و میکنند که به آنها توجه کنیم و در آنها تدبر کنیم. امام راحل رحمت الله علیه در این زمینه میفرماید: «پنجاه سال عبادت کردید، قبول باشد، یک روز هم یکی از این وصیتنامهها را بگیرید و مطالعه کنید».

در اینجا به بخشی از آخرین سفارشتان آنان توجه میکنیم؛

شهید محمد رضا رحمتی

انتظار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف جزء عبادات است. صلوات بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف انسان را آرامش میدهد. بر شما باد دعا به جان آن یار سفر کرده.

شهید مهدی حقیقی

ما باید آنقدر خون بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور مهدی عزیز عجل الله تعالی فرجه الشریف پیروز شود و عدل الهی در سایة توحید برقرار شود.

شهید غفار قربانی

به دستورات الهیِ رهبر انقلاب توجه کامل داشته باشید و فرامین ایشان را که حکم الهی است و اطاعت آن بر همه لازم است، اطاعت کنید که اطاعت از ایشان اطاعت از امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

طلبة شهید سید محمود قربانی

سخن از غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است، از بزرگترین مظلوم دوران؛ او که یادش از خاطرهها فراموش شده... او که اگر کسی مهربانیهای او را ببیند دیگر فراموشش نخواهد کرد و هم او که مؤمنان را انیس و رفیق و شفیق است.
به راستی چرا کسی پدرش را برادرش را و یا دوست دلسوزش را از یاد نمیبرد، ولی امام زمانش را به فراموشی میسپارد، مگر حق این پدر افزونتر از حقوق امام زمانش است.
کدام برادر مهربانتر از اوست و دلسوزیِ چه دوستی بیشتر از دلسوزیها و محبتهای اوست.
مگر نه این که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف میفرماید: «انا غیر مهملین لمراعاتکم و لا ناسین لذکرکم؛ ما در رعایت حال شما کوتاهی نمیکنیم و یادتان را از خاطر نمیبریم».
وقتی که او ذخیرة همة هستی، ثمرة همة رسالتها، منبع همة کمالات، سرچشمة همة خیرات و جلوهگاه همة نیکیها و زیباییهاست. هیچگاه یاد ما را از خاطر نمیبرد و در رعایت احوالمان کوتاهی نمیکند. آیا رواست فراموشی ما نسبت به آن امام مهربان یا از وفاست غفلت از آن جان جهان؟.

شهید امین احمدی تبار

میروم تا ثابت کنم من مسلمانم و عاشق مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، ای مادرم! به همه بگو لالة من هم عاشق بود، عاشق مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.



نویسنده » احسان بخش » ساعت 11:13 صبح روز چهارشنبه 89 تیر 16